VÄLINEITÄ PROJEKTIOPINTOJEN JA OPINNÄYTETYÖN OHJAUKSEEN 5 op

Etätehtävä:
Muotoilkaa itsellenne etätehtävä, joka palvelee omaa työtänne ja edistää omaa oppimistanne tämän koulutuksen sisältöalueilla.

Muotoilkaa tehtävä kysymyksen muotoon:
  • Mitä haluatte selvittää?
  • Mikä on tulos/tuotos?
  • Keitä projektiin osallistuu?
Laatikaa 4.1.2008 mennessä suunnitelma siitä, miten ja missä aikataulussa aiotte edetä. Päättäkää myös ryhmän sisäisestä työnjaosta.

Lähettäkää suunnitelma Tuija Rautiolle osoitteeseen [email protected]

Hyviä lähteitä aiheisiin
http://www.pry.fi/
http://www.jao.fi/onni/onni/

Jyväskylän ammattikorkeakoulu, ammatillinen opettajakorkeakoulu
Tuija Rautio 2007

Välineitä projektiopintojen ja opinnäytetyön ohjaukseen
(5 op)

Seuraavassa muotoilemanne etätehtävät, joita työstetään koulutuksen aikana:

1. Sari Mynttinen ja Anne Hiekkataipale:
Millainen työväline hyödyttäisi opiskelijaa urasuunnittelussa?

2. Tuija Kirmanen, Eeva Panttila ja Kaija Kuusela:
Ensimmäisen vuoden opiskelijoiden perehdyttäminen opetuskeittiön toimintaan projektioppimisen keinoin

3. Martti Lehtinen, Hannu Keränen ja Marja-Leena Pekkala:
Tiedonhankinnan työkalupakki opinnäytetyön ohjaukseen

4. Marjatta Päivärinne-Malinen:
Miten voin lisätä projektioppimista opetukseeni

5. Marjaana Lehto, Eila Aspinen ja Helena Järvenpää:
Miten käytän Optimaa opinnäytetyön ohjauksessa

6. Auli Malinen ja Tarja Matilainen:
Miten ohjata opinnäytetyötä verkossa

7. Meija Laitinen:
Lähihoitajaopiskelijoiden Tiimiyrittäjyys opintojakson (2 ov) ohjauksen kehittäminen